• Vragen? +31 (0)228-213345 (Ma-Za)
  • Grootste aanbod, laagste prijzen!
  • Nr.1 in Hawaii kleding!
Klantenservice
1 Contactinformatie
1.1
Vestigingsadres: Westerstraat 62, Enkhuizen (N-H)
Telefoonnummer: 0228-324023 | Ma t/m vr 10-12u & 13.30-17u
E-mailadres: info@hawaiikleding.nl
KvK-nummer: 36037154
Btw-identificatienummer: 188215232B01 

Wij streven ernaar om e-mailberichten binnen 12 uur te beantwoorden. Ook kunt u het contactformulier hiernaast gebruiken om ons te bereiken.
2 Betaalinformatie
2.1
Er zijn vele mogelijkheden om een betaling te verrichten. Zo kunt u ondermeer kiezen uit ons uitgebreide aanbod van zowel Nederlandse als buitenlandse online betaalmethoden. Hieronder treft u het overzicht aan: iDEAL, PayPal, Creditcard, Mister Cash/Bancontact, Giropay, DIRECTebanking en betaling onder rembours bij aflevering.

Hieronder de betaalinformatie indien u kiest voor een bankoverboeking:
Voorbetaling kan naar het volgende rekeningnummer: 121223124 (Rabobank), t.n.v. Hawaiikleding.nl en o.v.v. uw ordernummer.Zodra de betaling in goede orde is ontvangen, zal de order verzendklaar worden gemaakt.

IBAN nummer: NL25RABO0121223124
BIC code: RABONL2U

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
3 Verzenden | Retourneren
3.1

1. VERZENDEN

1.1 Verzendkosten
Orders worden verzonden via brief - en pakketpost. Hieronder een overzicht van de bijbehorende kosten:

Nederland
Brievenbuspost - €3,50
Pakketpost - €4,95 (gratis vanaf €75)

Belgie & Duitsland
Standaard EU-Pack - €6,95 (gratis vanaf €100)

We verzenden ook naar andere landen, dit gebeurt enkel middels pakketpost. Indien u een bestelling naar een land wilt laten verzenden welke niet in het keuzemenu staat, gelieve dan even contact met ons op te nemen.

1.2. Levertijden

Standaard PostNL levering (NL & BE)
-Maandag t/m vrijdag: vóór 20.00u besteld = volgende dag in huis*
-Zaterdag: vóór 15.00u besteld = maandag in huis*
 
*In bijna alle gevallen levert PostNL de zending volgens planning af, sporadisch kan dit wel eens vertragen. Wij hebben daar helaas geen invloed op en zijn hiervoor dan ook niet aansprakelijk. 

Spoedlevering NL (waddeneilanden uitgesloten)
-Ma t/m vr: voor 12.00u besteld = ‘s avonds tussen 17.00u en 22.00u in huis!

U kunt de gewenste verzendmethode selecteren bij het afronden van uw bestelling in de winkelwagen.

*In bijna alle gevallen levert RedJePakketje de zending volgens planning af, sporadisch kan dit wel eens vertragen. Wij hebben daar helaas geen invloed op en zijn hiervoor dan ook niet aansprakelijk.  


1.3. Pakjegemak

Bent u overdag niet thuis of vind u het handiger om de bestelling af te halen? Dat kan met de PakjeGemak bezorgservice van PostNL. Met ruim 2600 afhaallocaties in heel Nederland zit er altijd een afhaalpunt bij u in de buurt, zoals Albert Heijn, Primera, Bruna, Postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels. Ook kunt u kiezen voor avondbezorging of extra vroege bezorging op de dag!

De voordelen van PakjeGemak op een rij:
-U hoeft niet thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van de bestelling.
-U kiest zelf op welke locatie u het pakket wilt afhalen.
-Er zijn ruim 2600 afhaallocaties in heel Nederland.
-Avondbezorging en extra vroege bezorging mogelijk.
 

2. RETOURNEREN
Indien een artikel niet naar wens is kunt u deze retourneren (met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies) naar het volgende adres:
 
Retouren Hawaiikleding.nl
Kruitmolen 15e (let op: géén afhaaladres)
1601 MC Enkhuizen

Gelieve bij het retourpakket een bericht toe te voegen waarop uw naam, ordernummer en optioneel de reden van retour staat vermeld.

Bestellingen kunnen zonder opgaaf van redenen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst worden geannuleerd. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na controle zal het bedrag van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening.


3. RUILEN
Indien u een nieuwe maat/artikel wenst te ontvangen, kunt u hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen. Voor de geretourneerde artikelen wordt het te verrekenen bedrag na controle automatisch terug gestort op uw rekeningnummer. Voor de afhandeling is dit de snelste en meest overzichtelijke methode. Retourneren en opnieuw bestellen zijn twee afzonderlijke procedures in ons systeem.

4 Maatinformatie
4.1 Maatinformatie
Voor het kiezen van de juiste maat kunt u het beste een vergelijking maken met uw normale kledingmaat. Hieronder is een overzicht weergegeven die u kunt hanteren voor de maatkeuze. Mocht onverhoopt blijken dat een artikel niet de juiste maat heeft, dan kunt u deze te allen tijde ruilen (mits natuurlijk ongebruikt, in originele verpakking en voorzien van warrenty-tag).

5 Herroepingsrecht
5.1
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:
3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
6 Klachtenafhandeling
6.1
Bij Hawaiikleding.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze producten en/of service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan info@hawaiikleding.nl waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt.
 

Hawaiikleding.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.


Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt. Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.

In gevallen waarbij het probleem niet naar behoren wordt opgelost en de Stichting Webshop Keurmerk van mening is dat dit te wijten is aan de aangesloten webwinkel, bestaat de mogelijkheid dat de webwinkel het recht wordt ontnomen het Keurmerk-logo te voeren. De Stichting Webshop Keurmerk zal er voor zorgdragen dat voor de consument duidelijk is dat een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkel gewaarborgd, veilig en betrouwbaar is.

Neem contact op
* Verplichte velden